lördag 23 mars 2013

RMI

RMI. Vad tusan är det? När jag jobbade i Grekland lärde jag mig dessa tre bokstäver och de har jag tagit med mig. Rätt Mental Inställning. Varför bestämma sig för att saker är omöjliga innan man ens har testat? Varför inte bara gå in med Rätt Mental Inställning och ge sig fan på att man ska fixa det.

Under vintern blir jag lätt lite nedstämd. Men det finns något som alltid hjälper, färska grönsaker och träning. Det gör en sån himla skillnad att komma iväg lite och bara svettas. Ett bra tips är att ligga kvar lite i sängen när man vaknar och tänka efter, vad vill jag uppnå idag? Mitt mål för dagen är att få ett gött träningspass, få lite solsken och baka Ellens magiska sesamkakor. Det behöver liksom inte ens vara svårt. Om man har Rätt Mental Inställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar