fredag 5 april 2013

Vad jag gör när jag inte bloggar

Hej allihopa! Hoppas att ni haft en bra påsk, det har jag haft! Jag har varit i fjällen, inte i ett skidsystem utan i de riktiga fjällen. Det är min anledning att rädda världen. Kolla bara här:


Gamla bilder men både jag och bergen såg typ likadana ut! Fast man behövde inte goggles och luva denna helgen. 

Jag och Lina håller också på med ett projekt som upptar ungefär all vaken tid nu. Vi är projektledare för en arbetsmarknadsdag för alla miljövetare i Göteborg. Till mässan (som i och för sig också är öppna för alla, kom och ta en kaffe med oss!) hör också ett antal inspirerande föreläsningar som är öppna för alla, vad sägs till exempel om Ekogrisbonden Gun Ragnarsson, eller Tobias Jansson som ska föreläsa om cirkurär ekonomi? Björn Söderberg snackar entrepenörskap och hårdrockarmeteorologen Pär Holmgren från SVT pratar om klimatet som en av våra stora utmaningar. 10:e och 11:e april på Handelshögskolan i Göteborg! Läs mer på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar