lördag 16 februari 2013

Tentalördag och grå himmel över Göteborg.

Idag gjorde jag en tenta som jag inte kunde göra i höstas för då var jag supersjuk. Det gick sådär. Och som vanligt blir jag lite nedstämd när himlen är sådär tung och grå och riktigt hänger över en. Och på tisdag har jag en till tenta så det är egentligen bara att fortsätta plugga. Men jag har inte riktigt lust, och mat ska man ju ha i sig. Så traskar iväg till affären och lagar detta:



Världens godaste lasange, hur bra kan det bli?? Tjejen som illustrerat receptet så himla fint heter Tove har en superfin blogg. Klicka in där vettja!

Skepp och hoj!

2 kommentarer:

  1. Tänk om alla förpackningar vore sådär fina! Då skulle det vara kul att laga mat!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! MYS är vad det är!

    SvaraRadera