söndag 10 mars 2013

Om plastflaskan som gör mig lycklig

Okej, jag är medveten om att det kan kännas som att jag är sponsrad i det här inlägget. Det är jag inte. Jag är såld.

När jag fyllde år senast fick jag den här vattenflaskan i present och den är fantastisk. I 3 månaders tid har jag med mig den överallt och varje dag. Den här veckan har präglats av inlägg om dålig plast. Det här är bra plast. Den släpper inte ifrån sig plasten, den kan ta vätskor i upp till +135° och -135° och om man har en diskmaskin kan man diska den där i också. Dessutom är den BPA-fri vilket borde vara något slags kriterium för att man ska kunna köpa en plastflaska. Och man kan ha den forever.

Nu ska jag köpa en till, för min avundsjuke pojkvän är också lite sugen. Tror det blir en orange. Dom finns ju i massa, massa färger.







2 kommentarer: